|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 12 października 2004
Autor: Piotr Obleg
Ilość wyświetleń: 1663
|
|
|
Komentarze:
aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
|
2005-06-27, łukasz
tym lataja vipy a brudna ta ósemka jak kopciuszek nic dziwnego że sie nas wstydzą na zachodzie i stopniowo przesówaja granicę europy jeszcze 3 lata i będziemy azjatami :-)
|
2004-10-14, Mariusz Kalinowski
Ciekawe, ósemka ze specpułku z okrągłymi oknami. Pewnie spadek po MSW, albo haracz z Leźnicy.
|
2004-10-14, PB
Kilka Mi-8P/S nie moglo juz wozic VIPow i je przerobiono na wersje RL. Zeby uzupelnic stan przebudowano Mi-8T na wersje pasazerska. Ten smiglowiec stal na wystawie statycznej w Radomiu w 2002 roku.
|
2004-10-14, Mariusz Kalinowski
OK, PB masz rację w tym co mówisz, ale ja piję do czego innego. Wersja S ma prostokątne okna, a wersja T okrągłe. Przeróbka povipowska polegała na ewentualnym zubożeniu środka i doposażeniu w sprzęt ratowniczy( reflektor, radiostacje, dźwig itd). Nikt nie wnikał w przerabianie struktury kadłuba i montowanie okrągłych okien. Widziałem w WZL pierwszą zmodernizowaną sztukę w wersji RL- prostokątne okna. Egzemplarz z fotki ma i miał od momentu wyprodukowania okna okrągłe, a więc jest w wersji T, być może doposażonej w fotele i inne gadżety, ale z tej racji nigdy VIPów nie woził.
|
|
|
|