|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 1 czerwca 2001
Autor: Bogdan Braniewski
Ilość wyświetleń: 2489
|
|
|
Komentarze:
aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
|
2005-09-22, bb
Tak to był Kairys w Radomiu 2003. Wegier z Red Bulla też o takim samolocie marzy ;-) Teraz do tych samolotów na życzenie montują nawet fotel katapultowany - te wersje z takim fotelem oznaczane są dodatkową literką KS. Niedlugo zapewne pojawi się nowa wersja - Su-31 z jeszcze mocniejszym silnikiem (490KM) trwają próby certyfikacyjne 9-cio cylindrowego silnika M9FS
|
2005-09-22, bb
miało być 450 KM - przepraszam za literówkę
|
2005-09-21, Krzysztof Jarosz
Świetna maszyna! Kiedyś podczas pokazów (nie pamietam już gdzie one były) pilot zawiesił ten samolot na śmigle w pozycji pionowej, tak jak to czynią helkoptery czyli zrównoważył ciężar samolotu ciągiem silnika! Niesamowity efekt, którego nigdy wcześniej, ani później nie widziałem. Podobne cechy mają chyba inne maszyny Biura Konstrukcyjnego Suchoja. (np. Su-27) Chodzi mi głównie o olbrzymią przewagę mocy (ciągu) silnika nad masą samolotu. Umożliwia to wymuszanie wprost nieprawdopodobnych zachowań maszyny.
|
2005-09-21, Woit
Jeśli się nie mylę to był to Jurgis Kairis w Radomiu w 2003 roku.
|
|
|
|