Znaleziono pasujących rekordów: 26
Aktualnie: od 1 do 15, strona 1 z 2
1
2
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 2005
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 5005
Komentarze: 0
|
|
Opis |
Szybko i nisko z Dubaju do Doha. Poranne slonce daje sie we znaki.Do FMSa wchodzi znizanie i w dol... |
Aparat |
|
Ekspozycja |
|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: styczeń 2006
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 8427
Komentarze: 0
|
|
Opis |
Czy ten pas nie ma konca? Ma - 15,000 stop dalej. Jest to jeden z najdluzszych pasow na swiecie. |
Aparat |
|
Ekspozycja |
|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 2005
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 6072
Komentarze: 0
|
|
Opis |
Podejscie do pasa 21L. Po miedzy pasami pole golfowe. Widac tez kolejke do startu przy koncu pasa 21R |
Aparat |
|
Ekspozycja |
|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 2005
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 5120
Komentarze: 1
|
|
Opis |
|
Aparat |
|
Ekspozycja |
To zdjecie jednak bylo robione na ziemi |
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 2005
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 5062
Komentarze: 2
|
ZDJĘCIE Z ART |
Opis |
Po prawie szescio godzinnym locie w nocy do ladowania zaloga uzywa minimum oswietlenia przyzadow. |
Aparat |
|
Ekspozycja |
|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 16 czerwca 2005
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 8329
Komentarze: 6
|
|
Opis |
Ewakuacja z kokpitu 767 do najlatwiejszych nie nalezy |
Aparat |
|
Ekspozycja |
|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 6 lipca 2005
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 7154
Komentarze: 4
|
ZDJĘCIE Z ART |
Opis |
Najlepsze biuro. Nawet przy kiepskiej pogodzie i noca. |
Aparat |
|
Ekspozycja |
|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 21 sierpnia 2005
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 4489
Komentarze: 2
|
ZDJĘCIE Z ART |
Opis |
Deszcz |
Aparat |
|
Ekspozycja |
|
|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: marzec 2006
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 5218
Komentarze: 0
|
ZDJĘCIE Z ART |
Opis |
Nocny zaladunek na ciemnej plycie. |
Aparat |
|
Ekspozycja |
|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: marzec 2006
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 5885
Komentarze: 4
|
ZDJĘCIE Z ART |
Opis |
Widzialem Benka cien... Podejscie do Katmandu |
Aparat |
Canon S1S |
Ekspozycja |
|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: czerwiec 2005
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 5024
Komentarze: 4
|
ZDJĘCIE Z ART |
Opis |
Chce miec zdjecie ze swoim samolotem, chce miec zdjecie ze swoim samolotem... i teraz je mam. Pozdrawiam :) |
Aparat |
Canon 1S IS |
Ekspozycja |
Auto |
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 27 marca 2005
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 6601
Komentarze: 0
|
|
Opis |
Backtrack na pasie startowym.
To na tej gorze Korean Air "pozostawil" B747
pare lat temu.Opis na stronie http://www.ntsb.gov/events/KAL801/default.htm
Zwraca tez uwage "bialy" pas startowy.
|
Aparat |
|
Ekspozycja |
|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 1 maja 2005
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 5757
Komentarze: 0
|
|
Opis |
F/O czyta ostatnia check liste przed rozpoczeciem pushbacku.
|
Aparat |
|
Ekspozycja |
|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 23 kwietnia 2005
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 7107
Komentarze: 1
|
|
Opis |
Skrzydla samolotu z gory tez sie myje (nasz 767) |
Aparat |
|
Ekspozycja |
|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 23 kwietnia 2005
Autor: Piotrek Lipinski
Ilość wyświetleń: 4763
Komentarze: 0
|
|
Opis |
Detale EFISu B767. System EGPWS na ziemi na lotnisku MEX. Na zolto i czerwono zaznaczone sa gory. Najwyzsze z nich do 15700 stop. |
Aparat |
|
Ekspozycja |
|
|
|
|
Znaleziono pasujących rekordów: 26
Aktualnie: od 1 do 15, strona 1 z 2
1
2
|