|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 15 września 2006
Autor: Wojtek Werpachowski
Ilość wyświetleń: 4680
|
|
|
Komentarze:
aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
|
2006-09-24, Katarzyna
Super.;-)
|
2006-09-22, JJay
thx :)
|
2006-09-22, Woit
Piotrze: Shooting Date/Time 2006-09-15 06:38:59, Shooting Mode Shutter-Priority AE, Tv( Shutter Speed )1/200, Av( Aperture Value ) 6.3, Metering Mode Center-Weighted Average Metering, Exposure Compensation +1/3, ISO Speed 100, Lens 100.0 - 400.0mm, Focal Length 330.0mm, White Balance Mode Auto, AF Mode AI Servo AF, Parameters Settings Contrast Standard, Sharpness Standard, Color saturation Standard, Color tone 0, Pozdrawiam
|
2006-09-21, JJay
Wojtek zdradzisz mi na jakich ustawieniach robisz takie zdjęcia? Widzę, że jest duża GO i cienie są dość dobrze naświetlone, więc chyba czas zbyt krótki nie mże być, co z balansem bieli? bardzo mi sie podoba taka tonacja barw, ale nie mam pojęcia jak się zabrać do zrobienia takiego zdjęcia :) Pozdrawiam
|
2006-09-21, tomkos
Daruję sobie i dzięki za obszerną odp.Zdjęcia są naprawdę świetne Wojtku,z drugiej strony przyszło mi do głowy,że głupotą byłoby je odrzucać tylko dlatego,że brakuje jednej lotki.Ja chyba w ogóle nie lubię zbytnio klikać ostatnio :) napisałem to i już się zmęczyłem :P
|
2006-09-21, Woit
tomkos, lubię "ciąć" i będę to robił bo to mi sprawia frajdę, jeśli Ci się to nie podoba to masz 80% zdjęć w galerii z CAŁYMI sylwetkami samolotów i nimi możesz się cieszyć. Mi się takie "zwykłe" kadry troche przejadły i wolę ciasnotę, kadłub na full w kadrze, nity na maksa, itp. Co do motta to wolę "ostrość, ostrość i jeszcze raz ostrość" a co do techniki fotografowania to jednak preferuję przykładanie okularu do oczodołu, może przez to mam akceptowalność na poziomie 96% (czyli odwały mi się zdarzają). Początkujących zachęcam do cięcia :-D ale pragnę zwrócić uwagę na ostrość, poziom i tzw. centralizm (w galerii głównej) no i do chwili zastanowienia nad zdjęciem którym chcemy się pochwalić przed innymi. Nie ma fizycznej możliwości przeniesienia odrzuconego zdjęcia z galerii głównej do art-u, o tym gdzie zdjęcie ma się pojawić decyduje sam autor przy przesyłaniu pliku (widać, że rzadko klikasz w "dodaj zdjęcie" a szkoda, bo widać że też lubisz ciachać)."nonszalancja"- ??? Pozdrawiam P.S. daruj sobie to Pan, bo mi strasznie głupio i tak jakoś staro się czuję ;-)
|
2006-09-20, tomkos
Swoją drogą Tomaszu zerknąłem na Twoje "portfolio" (hyhyhy) i zauwazyłem,że chwalę Cię pod niebiosa.Nie zauwazyłem także ,byś podjął śmiertelne ryzyko cięcia maszyn :)))).Wszystko w temacie
|
2006-09-20, tomkos
Portfolio????Myślisz o moich dwóch nieobrobionych fotach wysłanych od niechcenia na wyraźne żądanie żądnych krwi dyskutantów?Niezły jesteś.
Nie mam czasu na cackanie sięgodzinami ze zdjęciami ,a komentować mi zabronić nie możesz.
Powściągliwość? Przecież napisałem ,że zdjęcie mi się podoba.
Kadry ,w których maszyny są pocięte mi nie pasują i nic Ci do tego.
Sądzę,że debiutant mógłby zapomnieć o galerii głównej,gdyby odgryzł samolotowi statecznik.
Proponujębyś Ty zluzował Tomeczku,bo sztywniak z Ciebie wylazł.
A Pana Wojtka pozdrawiam bo to zdolny zdjęciorób i ma facet oko.Nawet jego nonszalancja ma wdzięk.
Hej
|
2006-09-20, tomekkf18
Heh.... Toś mnie rozbawił. Każdy kadruje tak jak jemu to pasuje. Myślę że odrobina powściągliwości w komentarzach była by wskazana, oglądając twoje portfolio.
|
2006-09-20, tomkos
Zdjecia pana WW bardzo mi się podobają i to nawet bardziej niż bardzo.Nie podoba mi się jedynie jego nonszalancja w ich kadrowaniu.Podczas gdy inni-ci mniej znaczący dwoją się i troją,by zmieścić w kadrze bądź całą maszynę,bądź choćby statecznik w całości,albo chociaż nr rejestracyjny,by nie narazić się na odrzucenie zdjęcia,lub wrzucenie do ART,pan Wojtek trzaska fotki niczym kowboj z biodra i wszystkie mu wchodzą do głównej :)))).Judas Priest miał taki fajny kawałek "Breaking the rules".To Pańskie motto?
|
|
|
|