|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 29 października 2005
Autor: Maciek Majewski
Ilość wyświetleń: 1735
|
|
|
Komentarze:
aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
|
2005-11-29, Pawel Guraj
Nie chciałbym być złośliwy - czyżby Airfoto planowało zostać galerią filmową? - Proszę spojrzeć na dwa następne zdjęcia - ten sam autor, ta sama maszyna, to samo miejsce - niczym klatki filmu, po co?
|
2005-11-29, Maciek Majewski
Wcale nie chciałem, aby to wyglądało jak klatki z filmu. Chciałem po prosru uchwycić samolot w trzech kluczowych pozycjach, aby przedstawić sekwencje lądowania: flare, touchdown, oraz dobieg. Według mnie, to jest dosyć oryginalne, i stosowny sposób pokazania lądowania. Screenerzy, przyjmując te fotki, chyba byli OK wobec tego, więc nie widzę, gdzie leży problem. Jeżeli tobie to się nie podoba, to trudno. Nie zamieszczaj tutaj zdjęć ;) Lepsze to i tak niż trzy zdjęcia tej samej maszyny na płycie z trzech różnych stron :P
Pozdrawiam,
Maciek
|
2005-11-29, Marcin Jagodziński
Do tej pory obowiązywała zasada: jedno zdjęcia jednej maszyny z jednego miejsca. Rozumiem intencje, ale nie widzę powodu, żeby tę zasadę zmieniać, zwłaszcza dla tak niezwykłej maszyny jaką jest na warszawskim lotnisku SP-LOB.
|
2005-11-29, Maciek Majewski
No cóż, nie miałem pojęcia o tej zasadzie, a w bazie jest parę takich sytuacji, gdzie ta sama maszyna jest uchwycona pare razy z tego samego miajsca. Poza tym, 767-200 powoli odchodzą, trzeba je łapać i pokazywać jak się da :'(
|
2005-11-29, Marcin Jagodziński
Dlatego nikt nie ma do Ciebie pretensji (rzeczywiście zdarzały się odstępstwa od tej reguły, kiedyś dużo sensowniejsze, typu fotka całości / fotka ze zbliżeniem i dotyczące nietypowych maszyn). To raczej uwaga do screenerów.
|
|
|
|