|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 9 lutego 2014
Autor: Jarosław Kalemon
Ilość wyświetleń: 1555
|
ZDJĘCIE Z ART |
Opis |
Full HD.Rodzina bezdyszlowych ciągników TLD TPX została zaprojektowana do obsługi naziemnej wszystkich pasażerskich statków powietrznych. Bez względu czy są to typowe operacje "Push-back" czy holowanie serwisowe na długie dystanse, ciągniki TPX radzą sobie z tymi zadaniami bez problemu.
Dla przykładu ciągnik TPX-200-S jest zaprojektowany do samolotów od B737, aż do w pełni załadowanego B777-200. Tak zwana "kołyska" (system zamykający i unoszący przednią goleń samolotu) obsługuje samoloty AIRBUS A319/A320/A321, A300/A310, A330/A340-300, MD DC9, MD80/MD90 i BOEING B737, B727, B757, B767 aż do B777-300 (do MTOW 300 ton). Podstawami projektu są prostota konstrukcji (żadnych kamer, minimum koniecznych cylindrów itd.), łatwość użytkowania (łatwość w manewrowaniu, bezpośrednia widoczność golenia samolotu, w pełni zautomatyzowany cykl łapania/puszczania goleni...), jak i najwyższej klasy komponenty (DEUTZ, POCLAIN, REXROTH, DANFOSS,..). To wszystko sprawia, że TPX-200-S jest wytrzymały, niezawodny i tani w utrzymaniu i serwisowaniu. "Kołyska" jest zaprojektowana, aby pasować do wszystkich goleni samolotów (łącznie z tymi o konstrukcji skośnej), a o bezpieczeństwo operacji dba standardowy system "overtorque" informujący o koncie skrętu względem kadłuba samolotu. Automatyczny system łapani/puszczania goleni sprawia, że operacja są bardzo bezpieczne i łatwe. Dzięki odpornej konstrukcji TPX-200-S jest bardzo niezawodny.
|
Aparat |
Sony SLT-A65V / Sony 70-400mm f/4-5.6 G SSM |
Ekspozycja |
|
|
Komentarze:
aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
|
|
|
|