Warning: Smarty error: unable to read resource: ".conf" in /usr/local/apache/www/htdocs/airfoto.fr.pl/webapp/lib/Smarty/Smarty.class.php on line 1102
Airfoto.pl



id # 9803  
9803
zdjęcie średnie   zdjęcie duże

 
 
Nazwa samolotu / Linia lotnicza
 
 
Miejsce wykonania
 
 
Rejestracja
Nr seryjny
 
Boeing 737 400
Aerosvit Airlines
 POLAND , Warszawa - Okęcie / im. Fryderyka Chopina (WAW/EPWA)
UR-VVE
Data: 10 listopada 2004
Autor: Paweł Cieplak
Ilość wyświetleń: 2507
 
Opis Tego poranka robiły się fantastyczne smugi kondensacyjne za statecznikami 
Aparat  
Ekspozycja  
Komentarze:  aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
2004-11-20, tomala
KONDENSACJA W ATMOSFERZE ZIEMSKIEJ, skraplanie lub zestalanie się pary wodnej zawartej w powietrzu atmosf.; prowadzi do powstania chmur, mgieł i opadów; rozpoczyna się wówczas, gdy para wodna osiąga stan nasycenia, co w atmosferze ziemskiej następuje najczęściej w wyniku ochłodzenia się powietrza do temperatury punktu rosy; ochłodzenie powietrza może nastąpić wskutek jego zetknięcia się z chłodnymi przedmiotami lub podłożem (wychłodzonym przez wypromieniowanie ciepła), w wyniku adiabatycznego rozprężania się powietrza (podczas jego wznoszenia się) lub wskutek mieszania się mas powietrza o różnej temperaturze i wilgotności.
2004-11-18, Jacek Złotnicki
Jak wynika z powyższego, czasem lepiej się zastanowić, zanim się coś napisze...
2004-11-17, Karus
Nie wiedza niektorych mnie przeraza! To co jest za samolotem to nie jest smuga kondensacyjna!!! Samoloty na tej wysokosci nie zostawiaja za soba smug kondensacyjnych! Ten samolot podchodzi chyba do ladowania,jest blisko ziemi! To co za soba zostawia ten samolot to nic innego jak spaliny z silnikow badz tez jest to nie wielka struga powietrza,ale nie smuga kondensacyjna!!!!
2004-11-17, O
Mylisz sie, o tez sa smugi kondensacyjne. Tylko, ze nie powstaja z ochlodzonych spalin a z rozprezonego powietrza na koncu skrzydla.
2004-11-17, Paweł
Proponuje pojechać na lotnisko i zobaczyć, szególnie dobrze to widać teraz przy dużej wilgotności powietrza, smugi nie tworzą się na końcach skrzydeł, a za mocno wychylonymi klapami lądowania (statecznikami) i nie są to żadne spaliny.


Losowe zdjęcia z galerii Airfoto.pl
 95658 
 w galerii głównej 
 82669 
 w galerii głównej 
 59962 
 w galerii głównej 
 114799 
 w galerii głównej 
 42854 
 w galerii głównej 
 124257 
 w galerii głównej 
 56340 
 w galerii głównej 
 125035 
 w galerii głównej 
 95109 
 w galerii głównej 
 116398 
 w galerii głównej 
 85564 
 w galerii głównej 
 23408 
 w galerii głównej 
lotnictwo, zdjęcia lotnicze, fotografia, pasja, lotnisko, klub miłoœników lotnictwa, balony, samoloty, wszystko co lata, spotter