Warning: Smarty error: unable to read resource: ".conf" in /usr/local/apache/www/htdocs/airfoto.fr.pl/webapp/lib/Smarty/Smarty.class.php on line 1102
Airfoto.pl



id # 51805  
51805
zdjęcie średnie   zdjęcie duże

 
 
Nazwa samolotu / Linia lotnicza
 
 
Miejsce wykonania
 
 
Rejestracja
Nr seryjny
 
Vought F4U Corsair
US Navy
 UNITED STATES OF AMERICA , Titusville - Space Coast Regional Airport (TIX/KTIX)

153135
Data: kwiecień 2004
Autor: JACEK JARZECKI
Ilość wyświetleń: 3665
 
Opis Jeden z doskonale zakonserwowanych eksponatów Valiant Air Command Warbirds Museum, przeholowany na drugą stronę lotniska z okazji dorocznego Tico Air Show 
Aparat Sony Cyber-shot DSC-P92 
Ekspozycja  
Komentarze:  aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
2007-02-15, Jaculek
Witam Maankr - dzięki za zainteresowanie moimi fotkami. Będę je sukcesywnie zamieszczał. Przed laty - jestem niestety, bardzo stary - pisałem i zamieszczałem fotki w Skrzydlatej Polsce, ale ostatnio wyrosła mi silna konkurencja i uznałem, że pora ustąpić pola młodym. Co do samolotów Crusader i Corsair II, to mam jeszcze nieco zdjęć z rozmaitych muzeów, ale robionych na filmie 35mm i nie wiem czy po wyskanowaniu będą spełniać wymogi jakościowe. Na razie wysyłam cyfrowe. Kiedy w roku 1989 osiadłem na Key West, w niedalekiej bazie US Navy na wyspie Boca Chica, oba typy często huczały nad naszymi głowami, tylko wtedy dysponowałem prostym Kodakiem 35mm ze stalym obiektywem i wszystko co latło wyхej niż 50 metrów, było poza zasięgiem. Pierwsze zniknęły z Boca Chica Crusadery, ok. 1991 roku. Dwa lata później odeszły Korsarze, a mniej więcej od 1995 już nie widziałem A-4 Skyhawk. Na niebie zapanowały Hornety, P-3C Orion i zaopatrzone w rosyjskie gwiazdy i kamuflaż, ponoć typowy dla Układu Warszawskiego, F-16A i F-5E Tiger II. Należały do VF-45, który to dywizjon odgrywał rolę agresora. Co potem, nie wiem bo w 1997 opóściłem Key West. Dziś w bazie dzieje się niewielу. Czasem tam zagдądam przy okazji wizyty u mojej córki. Pozdrawiam
2007-02-14, Maankr
To fakt tak jest. Sorki, w takim razie za uwagę. Z chęcią pooglądałbym resztę Twoich zdjęć. Może gdzie indziej je jeszcze publikujesz? Szczególnie chodzi mi o A-7 Corsair II i o F-8E Crusader. Pozdrawiam Maciek
2007-02-14, Maankr
To fakt tak jest. Sorki, w takim razie za uwagę. Z chęcią pooglądałbym resztę Twoich zdjęć. Może gdzie indziej je jeszcze publikujesz? Szczególnie chodzi mi o A-7 Corsair II i o F-8E Crusader.
2007-02-14, Jaculek
Masz rację, ale nie tak do końca. Spróbuj w sekcji, gdzie zamieszcza się wszyskie dane wysyłanego do Airfoto zdjęcia kliknąć na Vought, to uparcie będzie wyskakiwać F-4U Corsair. Jest to moja pierwsza przyjęta do publikacji fotka, i nie bardzo wiedziałem co z tym zrobić. W kolejnej rubryce (wersja) oczywiscie wpisałem A-7E Corsair II, ale ostatecznie tego nie opublikowano. Z tego samego Air Show mam jeszcze zupełnie poprawne technicznie fotki A-4 Skyhawk, ale pod hasłem Douglas takiego nie ma. Podobnie jak kolejny Vought,tym razem F-8E Crusader, ale też nie istnieje, więc teraz się waham... Pozdrowienia z Florydy
2007-02-13, Maankr
Nie chcę być zbyt uszczypliwy, ale jeśli to jest Corsair, to raczej jest to Corsair II, czyli A-7. A tak poza tym to, fajowe zdjęcie. Pozdrawiam Maciek


Losowe zdjęcia z galerii Airfoto.pl
 31749 
 w galerii głównej 
 73639 
 w galerii głównej 
 38700 
 w galerii głównej 
 80091 
 w galerii głównej 
 40808 
 w galerii głównej 
 13569 
 w galerii głównej 
 8569 
 w galerii głównej 
 103938 
 w galerii głównej 
 131038 
 w galerii głównej 
 80494 
 w galerii głównej 
 30446 
 w galerii głównej 
 43823 
 w galerii głównej 
lotnictwo, zdjęcia lotnicze, fotografia, pasja, lotnisko, klub miłoœników lotnictwa, balony, samoloty, wszystko co lata, spotter