Warning: Smarty error: unable to read resource: ".conf" in /usr/local/apache/www/htdocs/airfoto.fr.pl/webapp/lib/Smarty/Smarty.class.php on line 1102
Airfoto.pl



id # 16145  
16145
zdjęcie średnie   zdjęcie duże

 
 
Nazwa samolotu / Linia lotnicza
 
 
Miejsce wykonania
 
 
Rejestracja
Nr seryjny
 
Tupolew Tu-154 M
Aeroflot Russian Airlines
 POLAND , Warszawa - Okęcie / im. Fryderyka Chopina (WAW/EPWA)
RA-85648
Data: 16 kwietnia 2005
Autor: Piotr Obleg
Ilość wyświetleń: 2438
 
Opis ^____^ 
Aparat  
Ekspozycja  
Komentarze:  aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
2005-04-23, Michał
Ludzi, czym wy się zachwycacie :( :( :(
2005-04-21, Nick
Już odpowiadam :-) Najbardziej niebezpieczne fazy lotu to start i lądowanie. 3/4 wypadków ma miejsce w odlegolości mniejszej niż 3 km od lotniska. Dawniej charakterystyki startu samolotu byly obliczane przy zalozeniu pelnej mocy wszystkich silników. Awaria jednego z silników w czasie startu powoduje utratę części calkowitego ciągu. Tu sytuacja wygląda źle gdy mamy tylko dwa silniki. Dziś za obliczeniowy ciąg startowy przyjmuje się ciąg uwzględniający awarię jednego z silników. Oznacza to że wspólczesne samoloty dysponują dużym nadmiarem ciągu i jest on największy w przypadku samolotów dwusilnikowych. W wielu przypadkach znaczny nadmiar ciągu jest jedyną szansą przeciw niebezpiecznym sytuacjom... Więcej na ten temat jest w SP 3/1994 Pozdrawiam!
2005-04-21, Nick
A'propos Jumbo 747 - myślę, że dziś silniki w tym samolocie również zapewniają odpowiedni nadmiar ciągu. Przecież Airbus A380 też ma cztery silniki :-)
2005-04-21, Nick
Oczywiście z punktu widzenia pilota, w przypadku dwóch silników, awaria jednego z nich oznacza dużą asymetrię sil dzialających na samolot oraz skomplikowanie czynności jakie musi wykonać pilot dla ich zrównoważenia. Ale gdy niebezpieczeństwo wynika z innych czynników takich jak: meteorologiczne, techniczne, czy ludzkie, wtedy nadmiar ciągu może uratować.
2005-04-20, Nick
Dlaczego rozbijają się samoloty? Dobre pytanie... To bardziej złożony problem. Paradoksalnie, im większa liczba silników tym wcale nie jest lepiej. Dziś samoloty są niezawodne i bezpieczne. Najczęściej człowiek jest winny (ten w powietrzu i na ziemi). Polecam marcowy nr Skrzydlatej Polski, w którym są artykuły dotyczące bezpieczeństwa lotów.
2005-04-20, Ania Robaczyńska
Jak to mawiaja "Wytrwałość i praca ludzi wzbogaca". A my dzeiki temu mozemy podziwiac tego typu fotki (CUDNE ZDJECIE PIOTRUŚ!!!)
2005-04-20, ANIA
TO JAK TO JEST PROSZE PANA MYSLALAM ,ZE IM WIECEJ SILNIKOW TYM JEST BEZPIECZNIEJ.A CZY NP TAKI JUMBO 747 JEST MNIEJ BEZPIEZCNY OD NP 767,BO CHYBA OD 777 TO JUZ NA PEWNO?JAK PAN ZNAJDZIE CZAS TO PROSZE ODPISAC.POZDRAWIAM.
2005-04-19, Rafał Bartnik
Miodzisław :-)
2005-04-19, 1m/s
To najpiękniejsze zdjęcie lotnicze jakie kiedykolwiek widziałem.
2005-04-19, 1m/s
Robie czasem pare fotek dla siebie...Jeszcze nic nie wysłałem na ten portal...Ale Tę.... :) uważam za NAJLEPSZĄ w Tym Portalu (bo chyba inaczej nazwać się Was nie da ;) Pozdrarawiam Autora i Airfoto!!!
2005-04-19, Ania
cudowne zdjecie.na dlugo nie zniknie z mojego pulpitu... a takie pytanie z iinej beczki.dlaczego samoloty jednak czasem sie rozbijaja?przeciez kazdy ma kilka silnikow itd....
2005-04-17, wolant
Przzepiękne...i te spaliny :)
2005-04-17, Woit
Piotr Obleg - fotograf fabryczny Tupolewa ;+) B.ładne!
2005-04-17, mezo
Przepiękne smoczysko ^_____^ rewelacja ;]


Losowe zdjęcia z galerii Airfoto.pl
 53120 
 w galerii głównej 
 98196 
 w galerii głównej 
 55064 
 w galerii głównej 
 56660 
 w galerii głównej 
 49274 
 w galerii głównej 
 13477 
 w galerii głównej 
 12765 
 w galerii głównej 
 74168 
 w galerii głównej 
 68633 
 w galerii głównej 
 85776 
 w galerii głównej 
 21671 
 w galerii głównej 
 92131 
 w galerii głównej 
lotnictwo, zdjęcia lotnicze, fotografia, pasja, lotnisko, klub miłoœników lotnictwa, balony, samoloty, wszystko co lata, spotter