Airfoto.pl



id # 18098  
18098
zdjęcie średnie   zdjęcie duże

 
 
Nazwa samolotu / Linia lotnicza
 
 
Miejsce wykonania
 
 
Rejestracja
Nr seryjny
 
ATR 72 200
EuroLOT
 POLAND , Rzeszów - Jasionka (RZE/EPRZ)
SP-LFA
Data: 7 maja 2005
Autor: Grzegorz Hubert
Ilość wyświetleń: 510
 
Opis  
Aparat  
Ekspozycja  
Komentarze:  aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
2005-05-16, STYRO
No trudno, jak sie nie da to nic na to nie poradzimy .... Dzieki za odpowiedz - Pozdrawiam serdecznie
2005-05-15, STYRO
Grzegorzu - jako, ze bywasz na EPRZ - czy moglbys z laski swojej popstrykac pare fotek z rozbudowy pasa w jasionce? Z mila checia zobaczylbym jak sie prace maja i ile juz zostalo zrobione - w Polsce bede dopiero w sierpniu - wiec juz bedzie "po ptokach"
2005-05-15, Daniel Strączyk
pytanie nie jest skierowane bezpośrednio do mnie, aczkolwiek wrzuce 0,03 PLN od siebie ;-) Na chwile obecną wymieniona jest nawierzchnia na ponad połowie pasa - jak ARTek siada to nie ma juz skakania po uskokach między betonowymi płytami ;-D Sam pas został wydłużony, pojawila sie nowa droga kołowania. Obecnie trwa wymiana nawierzchni drugiej cześci 'pasa głownego' ;-) i po części jego rozbudowa. Może spróbujemy coś z Grzeskiem uchwycić w obiektywie - niemniej biorac pod uwage ułożenie pasów jest to mocno utrudnione... Mogę podesłać Ci przykladowe zdjęcia stratującego samolotu - nawierzchni pasa wogóle nie widać :-( Załatwienie zezwolenia na wejście na teren lotniska graniczy z cudem. A jak latam ATRem do Stolicy to z tej perspektywy trudno budowe uchwycic. O ile jeszcze nie stoi nade mna Stefka prosząca o wyłącznie urządzeń elektronicznych na czas startu...
2005-05-15, Daniel Strączyk
pytanie nie jest skierowane bezpośrednio do mnie, aczkolwiek wrzuce 0,03 PLN od siebie ;-) Na chwile obecną wymieniona jest nawierzchnia na ponad połowie pasa - jak ARTek siada to nie ma juz skakania po uskokach między betonowymi płytami ;-D Sam pas został wydłużony, pojawila sie nowa droga kołowania. Obecnie trwa wymiana nawierzchni drugiej cześci 'pasa głownego' ;-) i po części jego rozbudowa. Może spróbujemy coś z Grzeskiem uchwycić w obiektywie - niemniej biorac pod uwage ułożenie pasów jest to mocno utrudnione... Mogę podesłać Ci przykladowe zdjęcia stratującego samolotu - nawierzchni pasa wogóle nie widać :-( Załatwienie zezwolenia na wejście na teren lotniska graniczy z cudem. A jak latam ATRem do Stolicy to z tej perspektywy trudno budowe uchwycic. O ile jeszcze nie stoi nade mna Stefka prosząca o wyłącznie urządzeń elektronicznych na czas startu...


Losowe zdjęcia z galerii Airfoto.pl
 99580 
 w galerii głównej 
 18330 
 w galerii głównej 
 82181 
 w galerii głównej 
 19330 
 w galerii głównej 
 94843 
 w galerii głównej 
 96299 
 w galerii głównej 
 90925 
 w galerii głównej 
 104404 
 w galerii głównej 
 16849 
 w galerii głównej 
 125261 
 w galerii głównej 
 90810 
 w galerii głównej 
 1417 
 w galerii głównej 
lotnictwo, zdjęcia lotnicze, fotografia, pasja, lotnisko, klub miłoœników lotnictwa, balony, samoloty, wszystko co lata, spotter