Wyszukaj w airfoto   Katalog zdjęć   ART   Klub   Dane statków powietrznych   Download   Forum   Linki   Newsy   Kontakt  
  zapisz
  wypisz




id # 51641  
51641
zdjęcie średnie   zdjęcie duże

Zdjęcie lutego 2007
 
 
Nazwa samolotu / Linia lotnicza
 
 
Miejsce wykonania
 
 
Rejestracja
Nr seryjny
 

Aeroklub Zagłębia Miedziowego
 POLAND , Lubin (EPLU)

Data: 2007
Autor: Roman Chodaniewicz EPLU
Ilość wyświetleń: 2413
 
ZDJĘCIE Z ART
Opis Jak widać Lubińscy Spoterzy kochają: Samolty, Piwo i Kobiety. Lecz niestety kobiety na stole już się nie zmieściły! ;) Pozdrawiam!!! 
Aparat  
Ekspozycja  
Komentarze:  aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
2008-11-16, robikk
co to jest kto to wogule przyjoł to zdjęcie jest tragiczne postukaj sie w pusty łep to jest braza lotnictwa cywilnego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2007-03-26, rabit11590
kolo o co ci chodzi ?????
2007-03-25, krzyszof
idioci
2007-02-04, Ajti_EPLU
No jak to sie nie zmiescily... a ta rura po prawej stronie? Na pewno dałoby sie ja jakos wykorzystac :) Super pomysl Romek!
2007-02-02, Qmp3L
super, świeny nie tylko 747 LOT ale też 737-200 :D mam takiego 737-200 BA i 747 Qantas i wydaje mi się, że lepiej wyglądają z farbą :p a poza tym to niezły motyw na fotkę :D
2007-02-01, rabit11590
Daro badania już zrobiłem. A żona już nie ma problemów co do mojego latania. Tak więc w sobotę zaczynam szkolenie. ;) Pozdrawiam.
2007-02-01, airdaro
Romek gdybyś pozbierał te wszystkie puszki i butelki walające się po Twoim mieszkaniu to: po 1. mógłbyś je oddać do skupu i miałbyś kasę na szkolenie po 2. Pani Żona Twoja byłaby zadowolona i nie robiłaby schodów w kierunku Twojego latania I pamiętaj, że zawsze możesz z takimi zapasami przyjechać na lotnisko w zimowy wieczór albo zaprosić kolegów do siebie. Zawsze pomożemy gdy kleska urodzaju spadnie na Ciebie :-P. Tak pozatym fajna fotka. Niecodzienna.
2007-02-01, tomkos
PS Ups-Żłopiemy to samo Romek.
2007-02-01, tomkos
A gdzie te kobiety? He he.Kolejność też bym zmienił.
2007-02-01, lukasztunski
eee kontrowersyjne dziecko sztuki. ja też lubie się pobawidź takimi modelami. ps. fajny ten 747 lotu
2007-02-01, anulka
Kontrowersyjne, ciekawa jestem pozostałych komentarzy:) pozdrawiam :)
Rejestracja domen, Hosting, Serwery WWW, Backup online, Komputer osobisty w chmurze