|
|
|
|
|
|
Nazwa samolotu / Linia lotnicza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Data: 0000
Autor: Paweł Komender
Ilość wyświetleń: 1677
|
ZDJĘCIE Z ART |
|
Komentarze:
aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
|
2006-10-07, P.T.Kay
wsp. przeciążenia n = 1/cos fi, jeśli fi = 60, cos fi = 0,5 więc n = 2 ... ;-))))))))
|
2006-10-07, P.T.Kay
Kuciar: spoko, fajnie było... ;-)
Pavlik: raczej bliżej 60 stopni, niż 45, więc jednak raczej bliżej 2G... (ale co to dla Ciebie, starego akrobaty) ;-)
|
2006-10-06, pawel175
czyli, że kulka w środku i wiraż 45stopni
|
2006-10-06, pawel175
czyli, że kulka w środku i wiraż 45 stopni
|
2006-10-06, pawel175
niecałe 1G (pewnie 9,81 :)
|
2006-10-06, tomkos
2 G -jasne....nic dziwnego,że zdjęcie nie wyszło :P
|
2006-10-06, Waldu$
2G to malo... nawet 4 to malo jeszcze a dla lepszych efektow wieksza predkosc i "draga na jaja" ;) heh a moze platowiec wytrzyma ;p
|
2006-10-06, Kuciar
Hehehe sorry Pawel za ten maly G-load ale trzeba bylo ciasniej zakrecic ;-)
|
2006-10-06, P.T.Kay
Momentami było nawet więcej, 2 G jak nic...
(stary człowiek jestem, nieprzyzwyczajony, nie za dobrze się po tym locie czułem) ;-)
|
2006-10-06, puziu606
samolot leci prosto, to ziemia się kręci ;)
|
2006-10-06, cptpeterlip929
Jakies 50-55 stopni... moze byc okolo 1.8g
|
2006-10-06, tomkos
O żesz...szklankę upuściłem,czy ktoś jeszcze przeżył coś podobnego?
|
|
|
|